Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Απεγνωσμένος σύζυγος άρχισε να καταγράφει...

 Πόση απόγνωση μπορεί να προκαλέσει σε έναν άντρα η συνεχής απόρριψη της γυναικός για σεξ;
Τι μπορεί να σκαρφιστεί; Μα να καταγράφει ημερησίως τις απαντήσεις της συζύγου του όταν της ζητούσε σεξ. Δημιούργησε λοιπόν ένα αρχείο στο excel όπου κρατούσε ημερολόγιο με τις δικαιολογίες της.
Όταν πέρασε ένας μήνας περίπου της το έστειλε με email από το αεροδρόμιο πριν φύγει για επαγγελματικό ταξίδι. Η ίδια με τη σειρά της δημοσίευσε το αρχείο στο Reddit με το εξής κείμενο.

"Ο σύζυγος μου έστειλε μήνυμα στο email της εργασίας μου, κάτι που κάνει για πρώτη φορά. Συνήθως επικοινωνούμε δια ζώσης ή με μηνύματα στο κινητό. Συννημένο υπάρχει ένα αρχείο όπου καταγράφει όλες τις προσπάθειές του να κάνει μαζί μου σεξ, και σε μία στήλη με τίτλο "δικαιολογίες" αναφέρει πλήρως τους λόγους για τους οποίους αρνήθηκα ανά περίπτωση".

Το αρχικό μήνυμα έχει καταργηθεί, αλλά το αρχείο υπάρχει ακόμα. Οι δικαιολογίες ποικίλουν, (ίσως κάποιες κυρίες τις βρουν χρήσιμες), όπως "Είσαι τύφλα", "Δεν είμαι 100% έτοιμη" "Είμαι μεθυσμένη και έχω φάει πολύ" και σε κανένα δύο περιπτώσεις η απόρριψη ήταν σιωπηλή. Φυσικά υπάρχουν και τρία "ναι" στη διάρκεια ενάμιση περίπου μήνα.

Δεν ξέρω αν ο όλος χειρισμός και από τις δύο πλευρές θα λύσει τα όποια προβλήματα που όπως αυτό υπάρχουν στα παντρεμένα ζευγάρια και στις μακροχρόνιες σχέσεις, Όσο αφορά τα τρία "ναι" προβλέπεται να πέφτουν στο μηδέν.

Το σίγουρο είναι οτι της απέσπασε την προσοχή!